T1
(MINGGU 20)
Tarikh
|
12.05.2014 (Isnin)
|
Kelas
|
1K
|
Masa
|
12.50-2.00 ptg
|
Subjek
|
Bahasa Melayu – Ulangkaji & latihan
|
Tajuk
|
Ulangkaji & latihan merangkumi semua tajuk yang telah
dipelajari
|
Tujuan
|
Melatih pelajar membaca, memahami dan menjawab soalan
latihan yang diberikan serta
membincangkan jawapan bersama pelajar untuk persediaan menghadapi peperiksaan
|
BBM
|
Buku latihan, lembaran kerja, buku teks
|
Objektif P&P
|
Membincangkan isi/perkara penting dan cara mencari maklumat yang
bersesuaian dengan kehendak soalan berdasarkan teks yang diberikan
|
Hasil Pembelajaran
|
Menaakul perkara yang tersurat & tersirat
|
Penerapan Nilai
|
Tumpuan, kesungguhan
|
Aktiviti
|
Pelajar berbincang bersama tentang jawapan yang bersesuaian
dengan kehendak soalan yang diberikan.
Guru menentukan ayat/jawapan yang boleh diterima. Pelajar juga turut
membuat semakan dan perbincangan serta pada masa yang sama dibimbing oleh
guru
|
Refleksi
|
P&P berjalan lancar dan pelajar memberi tumpuan yang baik
ketika guru mengajar
|
RANCANGAN
PENGAJARAN HARIAN BAHASA MELAYU
T1
(MINGGU 20)
Tarikh
|
12.05.2014 (Isnin)
|
Kelas
|
1F
|
Masa
|
5.10-6.20 ptg
|
Subjek
|
Bahasa Melayu – Ulangkaji & latihan
|
Tajuk
|
Ulangkaji & latihan merangkumi semua tajuk yang telah dipelajari
|
Tujuan
|
Melatih pelajar membaca, memahami dan menjawab soalan
latihan yang diberikan serta
membincangkan jawapan bersama pelajar untuk persediaan menghadapi peperiksaan
|
BBM
|
Buku latihan, lembaran kerja, buku teks
|
Objektif P&P
|
Membincangkan isi/perkara penting dan cara mencari maklumat yang
bersesuaian dengan kehendak soalan berdasarkan teks yang diberikan
|
Hasil Pembelajaran
|
Menaakul perkara yang tersurat & tersirat
|
Penerapan Nilai
|
Tumpuan, kesungguhan
|
Aktiviti
|
Pelajar berbincang bersama tentang jawapan yang bersesuaian
dengan kehendak soalan yang diberikan.
Guru menentukan ayat/jawapan yang boleh diterima. Pelajar juga turut
membuat semakan dan perbincangan serta pada masa yang sama dibimbing oleh
guru
|
Refleksi
|
P&P berjalan lancar dan pelajar memberi tumpuan yang baik
ketika guru mengajar
|
RANCANGAN
PENGAJARAN HARIAN BAHASA MELAYU
T.
PERALIHAN (MINGGU 20)
Tarikh
|
13.05.2014 (Selasa)
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
2.00-3.10 ptg
|
Subjek
|
Bahasa Melayu – Ulangkaji & latihan
|
Tajuk
|
Ulangkaji & latihan merangkumi semua tajuk yang telah
dipelajari
|
Tujuan
|
Melatih pelajar membaca, memahami dan menjawab soalan
latihan yang diberikan serta
membincangkan jawapan bersama pelajar untuk persediaan menghadapi peperiksaan
|
BBM
|
Buku latihan, lembaran kerja, buku teks
|
Objektif P&P
|
Membincangkan isi/perkara penting dan cara mencari maklumat yang
bersesuaian dengan kehendak soalan berdasarkan teks yang diberikan
|
Hasil Pembelajaran
|
Menaakul perkara yang tersurat & tersirat
|
Penerapan Nilai
|
Tumpuan, kesungguhan
|
Aktiviti
|
Pelajar berbincang bersama tentang jawapan yang bersesuaian
dengan kehendak soalan yang diberikan.
Guru menentukan ayat/jawapan yang boleh diterima. Pelajar juga turut
membuat semakan dan perbincangan serta pada masa yang sama dibimbing oleh
guru
|
Refleksi
|
P&P berjalan lancar dan pelajar membuat ulangkaji
masing-masing
|
RANCANGAN
PENGAJARAN HARIAN PENDIDIKAN MORAL
T2
(MINGGU 20)
Tarikh
|
13.05.2014 (Selasa)
|
Kelas
|
2A
|
Masa
|
4.00-5.10ptg
|
Subjek
|
Pendidikan Moral – Ulangkaji & latihan
|
Tajuk
|
Ulangkaji & latihan merangkumi semua tajuk/nilai yang telah
dipelajari
|
Tujuan
|
Melatih pelajar memahami dan menjawab soalan latihan yang diberikan serta membincangkan jawapan
bersama pelajar untuk persediaan menghadapi peperiksaan
|
BBM
|
Buku latihan, buku teks
|
Objektif P&P
|
Membincangkan isi/perkara penting dan cara mencari maklumat yang
bersesuaian dengan kehendak soalan berdasarkan situasi yang diberikan
|
Hasil Pembelajaran
|
Menaakul perkara yang tersurat & tersirat
|
Penerapan Nilai
|
Kerajinan
|
Aktiviti
|
Pelajar berbincang bersama tentang jawapan yang bersesuaian
dengan kehendak soalan yang diberikan.
Guru menentukan ayat/jawapan yang boleh diterima.
|
Refleksi
|
P&P berjalan lancar dan pelajar dilihat memberi tumpuan
sepenuhnya ketika guru mengajar
|
RANCANGAN
PENGAJARAN HARIAN BAHASA MELAYU
T1
(MINGGU 20)
Tarikh
|
13.05.2014 (Selasa)
|
Kelas
|
1K
|
Masa
|
5.10-6.20 ptg
|
Subjek
|
Bahasa Melayu – Ulangkaji & latihan
|
Tajuk
|
Ulangkaji & latihan merangkumi semua tajuk yang telah
dipelajari
|
Tujuan
|
Melatih pelajar membaca, memahami dan menjawab soalan
latihan yang diberikan serta
membincangkan jawapan bersama pelajar untuk persediaan menghadapi peperiksaan
|
BBM
|
Buku latihan, lembaran kerja, buku teks
|
Objektif P&P
|
Membincangkan isi/perkara penting dan cara mencari maklumat yang
bersesuaian dengan kehendak soalan berdasarkan teks yang diberikan
|
Hasil Pembelajaran
|
Menaakul perkara yang tersurat & tersirat
|
Penerapan Nilai
|
Tumpuan, kesungguhan
|
Aktiviti
|
Pelajar berbincang bersama tentang jawapan yang bersesuaian
dengan kehendak soalan yang diberikan.
Guru menentukan ayat/jawapan yang boleh diterima. Pelajar juga turut
membuat semakan dan perbincangan serta pada masa yang sama dibimbing oleh
guru
|
Refleksi
|
P&P berjalan lancar dan pelajar memberi tumpuan yang baik
ketika guru mengajar
|
RANCANGAN
PENGAJARAN HARIAN BAHASA MELAYU & PENDIDIKAN MORAL
T1 &
T2 (MINGGU 20, 21& 22)
·
Tarikh :
14.05.2014 hingga 26.05.2014
·
Ulangkaji / Sambutan Hari Guru / Peperiksaan Pertengahan Tahun
RANCANGAN
PENGAJARAN HARIAN BAHASA MELAYU & PENDIDIKAN MORAL
T1 &
T2 (MINGGU 22, 23 & 24)
·
Tarikh :
28.05.2014 hingga 15.06.2014 (19 hari)
·
Tiada
P&P : Cuti Pertengahan Tahun J
Ford Titanium Ecosport - Tabletop Games - TITanium Games
ReplyDeleteFord ceramic or titanium flat iron Titanium, trekz titanium pairing a 3×3, 4×4 grid, the objective is to apple watch titanium vs aluminum play titanium build the most popular board game, used ford escape titanium and the game has several modes of play.
this content wholesale sex toys,dildo,dog dildo,vibrators,custom sex doll,dog dildo,custom sex doll,dildos,sex toys check my blog
ReplyDelete